Vanilkový a kakaový chia puding

Kvalitné Chia semienka sú významným zdrojom omega 3 a 6 mastných kyselín, vitamínov a minerálov. Chia puding predstavuje zdravšiu a výživnejšiu alternatívu ku klasickému pudingu. Príprava receptu je nenáročná a hravo ho zvládnete pripraviť aj s detičkami.

Vanilkový a kakaový chia puding

vanilkový-a-kakaový-chia-puding

Ingrediencie:
150ml rastlinného mlieka
4 lyžice RAW BIO chia semienok KREŽ
vanilkový lusk alebo Lucuma prášok
BIO kakao KREŽ
BIO sirup agáve KREŽ
ovocie na ozdobenie

Vedeli ste, že kvalitné Chia semienka neobsahujú alergény, prach, kamienky, škrupinky a iné nečistoty?

Postup:
Pripravíme si 150ml mlieka, do ktorého nasypeme 4 lyžice chia semienok,sirup agáve alebo iné prírodné sladidlo a necháme odstáť niekoľko minút pokiaľ semienka zväčšia svoj objem a vytvorí sa hustá hmota. Potom môžeme puding rozdeliť na 2 časti a do jednej pridať dužinu z vanilkového lusku, ktorý dodá pudingu intenzívnu chuť spolu s vôňou a do druhej kvalitné kakao. Na záver môžeme ozdobiť ovocím podľa vlastného výberu či sezónnosti.